Informații despre livrare


Pentru siguranța unor produse este posibil ca livrarea să fie efectuată în ambalaje diferite, suplimentare față de cele originale.


Livrările se realizează prin Companiile:  Fan Courier Express, GLS Grup, DPD și Urgent Cargus.

 

Informații despre companii:

- FAN Courier Expres https://www.fancourier.ro

- GLS  https://gls-group.eu/RO/ro/home

- DPD https://www.dpd.com/ro/home/despre_dpd/dpd_romania

- URGENT CARGUS https://www.urgentcargus.ro 


Compania K Active Kinesis S.R.L. are dreptul să aleagă firma de curierat cu prețul cel mai avantajos.

* Clienții noștri nu au opțiunea de a alege firma de curierat pe care o doresc!


Pregătirea și livrarea comenzilor:

Pentru comenzile finalizate până în ora 10:00, acestea se vor pregăti și se vor trimite companiei de curierat în ziua respectivă.

Pentru comenzile finalizate după ora 10:00,  acestea se vor trimite firmei de curierat în ziua următoare.

Livrările la domiciliu se vor efectua de luni până vineri în intervalul orar  09:00-18:00

Perioada medie pentru livrarea coletelor este de 3 zile lucrătoare inclusiv ziua în care se finalizează comanda.


ATENȚIE! In unele situatii (de sarbători în mod special) termenul de livrare a comenzilor  este de până la 4 zile. 


Costul transportului este următorul: 

     **   Pentru comenzile cu valoarea între 0-300 RON, costul transportului este de 19,00 RON ORIUNDE IN ROMÂNIA!

    ***  Pentru comenzile mai mari de 300 RON, transportul este GRATUIT!

Prețurile sunt afișate cu TVA inclus și nu exista alte taxe ascunse!


În atenția clienților Fan Courier Express!

Ca urmare a instituirii stării de urgență și a recomandărilor autorităților de a păstra o distanță de minimum 2 metri față de persoanele din jur, va informăm că începând cu data de 1.04.2020, FAN Courier lansează Livrarea Contactless pentru toate expedițiile care nu au ramburs în cont sau ramburs numerar.


Fluxul Livrării Contactless:


  1. În ziua livrării, destinatarul va primi un SMS în care se va regăși un cod PIN.

La momentul livrării, curierul va solicita destinatarului codul PIN și îl va introduce în PDA. PIN-ul va înlocui semnătura fizică de pe AWB, deci nu va mai fi necesară semnarea și preluarea AWB-ului fizic.


  1. Dacă destinatarul nu a primit SMS cu PIN-ul, curierul ii va solicita acestuia C.I. pentru preluarea seriei și numărului.       

        

Excepții:


  • În cazul în care destinatarul nu are cod PIN și refuză prezentarea seriei și numărului C.I. se va opta pentru semnătura fizică;
  • Dacă destinatarul nu are cod PIN, nu dorește să prezinte seria și numărul C.I. și nici nu dorește să semneze fizic AWB-ul, se va aloca status “Refuz confirmare” pentru expediția respectivă și va fi returnată automat către expeditor.